liście

22:26

Hej!
Piszę dzisiaj troche póżniej niż zwykle,ale dzisiejsza pogoda była naprawdę świetna i pół dnia przesiedziałem na zewnątrz.W końcu trzeba korzystać z takiej pogody jaka dzisiaj była bo już niedługo się to zmieni.

Po południu poszedłem do ogrodu i zrobiłem kilka zdjęć,szególnie patrzyłem na liście i ich kolory..każde drzewo miało inny kolor liści,barzo mi sie to podoba w tej porze roku.



Właśnie taką jesień lubię!Myśle że taka pogoda będzie nam towarzyszyć chociaż jeszce przez kilka dni.

You Might Also Like

11 KOMENTARZY

  1. śliczne zdjęcia ;3
    oj tak jesień w tym roku jest wyjątkowo słoneczna i barwna

    OdpowiedzUsuń
  2. taka pogoda może nam towarzyszyc bardzoooo długo!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wczorajsza pogoda była cudowna, lecz dzisiaj oczywiście musiała się zepsuć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. swieetny blog! *.*
    +dodaje do obserwowanych, mam nadzieje że się odwdzięczysz :*
    zapraszam do mnie http://xxfeelmexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ... Jesień ma w sobie coś magicznego ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień jest piękna i tu masz rację, że trzeba się nią cieszyć póki jeszcze jest. Dziękuję za Twoje miłe słowa, ostatnio na moim blogu :)


    Pozdrawiam,
    Kamil

    OdpowiedzUsuń