more about me!

18:47

Cześć!
Jakis czas temu czytelnik bloga, podsunął mi pomysł żeby napisać coś więcej o sobie!

To fakt ze już trochę mnie znacie ale wiece o mnie naprawdę mało bo w niektórych komentarzach pojawiają się pytania gdzie mieszkam itd..

 Wiec w tej notce chciałbym napisać co więcej o mnie!No to może zacznę od samego początku!?

Nazywam się Michał i mam 16 lat. Urodziłem się w Polsce w Świdnicy.I tutaj chce żebyście uważnie  przeczytali bo większość z was własnie o to się mnie pyta:

Jestem Polakiem ale jak miałem 9 lat razem z rodzicami i moja siostra bliźniaczką wyjechaliśmy do Niemiec.
Mieszkam tutaj już siedem lat i chodzę do szkoły ,także Niemiecki można powiedzieć ze to taki drugi język który umiem na 100%.Na początku było trudno nauczyć się tego języka ale z czasem było coraz łatwiej i mogę powiedzieć ze Niemiecki jest łatwym jeżykiem ale nie za bardzo ładnie brzmi..


W Niemczech mieszkam w malej miejscowości Gesmold, która ma razem 3355 mieszkańców.Do szkoły dojeżdżam autobusem, szkoła nazywa się Ratsschule.

Interesuje się fotografia,jak już na pewno wiecie. Kiedyś grałem na gitarze ale z powodu szkoły musiałem zrezygnować bo trudno by było to pogodzić, ogólnie ze względu na brak czasu na naukę!


No i to już chyba wszystko O mnie. Jak macie jeszcze jakieś pytania to piszcie w Komentarzach!

KONTAKT/ CONTACT:  zareba.michael@gmail.com

You Might Also Like

13 KOMENTARZY

  1. no i coś więcej wiemy o Tobie.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakiego języka uczyłeś się w szkole, w Polsce? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie - sistra bliźniaczka :)

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. omomomom, nienawidzę tego języka : <
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz siostrę bliźniaczkę? Ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko kochana, 12 lat uczyłam się niemieckiego, mieszkałam w sumie niedaleko granicy, a do tej pory ni w ząb wypowiedzieć się nie potrafię w tym języku jakoś składnie, po prostu go nie lubię, tudzież brak zdolności lingwistycznych. Dlatego podziwiam ludzi władających paroma językami na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To fakt niemiecki nie brzmi najlepiej haha xd Ja uczę się 3 rok i nie wchodzi on mi jakoś do głowy. W gimnazjum uczyłem się rosyjskiego. Myślę, że gdybym nauczył się alfabetu to nie miał bym z nim problemów bo nie był on jakiś trudny.
    Nie wiedziałem nawet, że masz siostrę bliźniaczkę xd

    OdpowiedzUsuń