nie mam czasu!

15:21

Cześć! 

Pisze do was teraz bo nie wiem czy później znajdę na to czas!

Dzisiejszy dzień w szkole minął szybko ale nie należał do udanych niestety sprawdzian z Chemii poszedł mi źle nawet bardzo źle,wiec mogę liczyć na najgorsza ocenę..Ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem,jak to mówią.

Ten tydzień jest już ostatnim,bo po nim mamy ferie jesienne!Jak ja się ciesze..przynajmniej 2 tygodnie odpoczynku od szkoły!Ale jak to w szkole,zawsze jest dużo nauki i zaraz muszę uczyć się na sprawdzian z Historii który pisze jeszcze w tym tygodniu!


                                      to zdjęcie już kiedyś wrzuciłem na bloga,ale teraz trochę je przerobiłem

Możliwe ze jak się wyrobie z nauka to jeszcze później tutaj napisze,ale nic nie obiecuje!
Miłego poniedziałku!

You Might Also Like

9 KOMENTARZY

  1. Zazdroszczę ferii jesiennych , też chcę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. haha.xd ja też mam ferie, bo jestem chory.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoła zabija czas.. Niestety.
    Powrotu do zdrowia! ;) Dobrze mi się Ciebie czyta ;)
    Pozdrawiam i obserwuję, by mieć wgląd na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. FERIE, brzmi ciekawie...
    Pocieszam sie tym, że teraz i tak nieciekawa pogoda, a w Polsce przynajmniej są dłuższe słoneczne wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ferie jesienne ... Też tak chce ;D
    Świetne zdjęcie .
    Również udanego poniedziałku .

    OdpowiedzUsuń