Październik

15:53

Hej!
Własnie skończyłem odrabiać zadania domowe!Na szczęście nie zadali nam za dużo,dzisiaj w szkole nauczyciele zapowiedzieli już parę sprawdzianów które będziemy  pisać w najbliższym tygodniu.Jutro pisze wypracowanie z Niemieckiego aż 3 godziny!Ale myślę ze będzie dobrze bo nigdy z tego przedmiotu zły nie bylem a w wypracowaniach jestem dobry natomiast gorzej jest już z Chemia..

Jak już pewnie wiecie dzisiaj jest pierwszy dzień Października!Lubicie ten miesiąc?Bo ja tak,ponieważ pod koniec października zaczynają mi się ferie jesienne i mam 2 tygodnie odpoczynku od szkoły!




Teraz zabieram się za naukę niemieckiego żeby przygotować się na jutrzejsze wypracowanie a później poczytam wasze blogi.

You Might Also Like

12 KOMENTARZY

  1. To ja wolę Chemię niż niemiecki.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie wolę 1000 razy chemię od niemieckiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja popieram, że niemiec jest lepszy od angola. Mnie 2-godzinny sprawdzian z niemca czeka w środe. Życze powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę już niemiecki :D chociaż angielski i tak dla mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie cierpię niemieckiego, a jutro mam 3 lekcje chemii ^^

    Zapraszam do mnie ;) http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niemiecki, to było najgorsze blee ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia na tym niemieckim, ja chyba bym nawet zdania nie skleciła;d

    OdpowiedzUsuń
  8. A powiedz, bo zaciekawiło mnie, ferie jesienne, w jakim kraju mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaa no to teraz już wszystko wiadomo :)
    Napisz coś więcej o życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ach, studenci nie przepadają za październikiem ;) ogólnie choroby... brrr. czekam na... kwiecień :p

    OdpowiedzUsuń