pierwsze zdjęcie jesienne

16:26

Witam!
No i w końcu jest weekend!Ten tydzień bardzo szybko zleciał i był dość fajny jak i dzisiejszy dzień w szkole.
Chyba mogę już napisać ze zaczęła się prawdziwa jesień..pada deszcz jest zimno i ponuro.Dzisiaj jak szedłem do szkoły bylem już ciepło ubrany.

Nie wiem jak u was ale u mnie już coraz więcej liści spada z drzew i są już kolorowe! Poszedł bym chętnie na spacer żeby porobić jakieś zdjęcia ale cały czas pada deszcz.Jedyne zdjęcie,moje pierwsze zdjęcie jesienne udało mi się zrobić szybko dzisiaj w ogrodzie!


Nie wiem jak wy,ale ja uwielbiam piątkowe wieczory bo wtedy leci mój ulubiony serial,rodzinka.pl!

You Might Also Like

7 KOMENTARZY

  1. U mnie już też prawdziwa jesień .
    I ♥ weekend ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcie, ja nawet nie zauważyłam, kiedy ta jesień przyszła;d

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pada sporadycznie. W dzień jest dość ciepło tylko rano i wieczorami jest już chłodno. Liście powoli zaczynają spadać ale jeszcze aż tak bardzo tego nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne to zdjęcie!
    cudowny liść, jaram się jesienią, hehe ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze powiedziawszy jesieni nie lubię, ale to zdjęcie sprawia, że chyba zacznę lubić. i w ogóle te wszystkie kolory na tym liściu. meega! :o

    OdpowiedzUsuń