Pizza

17:55

Cześć!
Dzisiejszy dzień był nawet fajny,w szkole szybko zleciało bo mieliśmy tylko pięć  lekcji no i dowiedziałem się tez  ze jutro mam szkole dopiero na 9:50.W końcu się wyspie!Niestety pogoda robi się coraz bardziej paskudna..chyba jak na razie to nie ma co liczyć na słońce.

Własnie jem ostatni kawałek pizzy,jestem prawdziwym miłośnikiem tego dania(można tak to nazwać?).A wy lubicie jeść pizze jak tak to jaka?


Cos ostatnio źle się czuje,chyba łapie mnie przeziębienie..

You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. Widzę,że ktoś postu nie przeczytał. Tak trudno nawet przeczytać kilka końcowych zdań, żeby nie wyjść na kretyna ? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co napisałeś, ale czy "fajny", a "ciekawy" nie jest podobne? Zmieniłeś tylko jedno słówko i uważasz, że zabłysnąłeś oryginalnością ?

      Usuń
    2. Nie uważam ze zabłysnąłem ''orginalnoscia''skad takie myśli?.A to ze nie przyczytalem zdania koncowego to kazemu mote sie zdazyc..ja nie widze w niczym zadnego problemu i nie chce mi sie juz na ten temat pisac,bo nie ma sensu! :)

      Usuń
  2. Ja lubię pizze ,ale nie mam jakiejś ulubionej xD

    OdpowiedzUsuń
  3. pizza <3 na cienkim ciescie, z oliwkami, szynka, pieczarkami... duzo oliwy z oliwek! :)

    OdpowiedzUsuń