Pytanie do was?!

22:07

Witam ponownie!
Własnie siedzę sobie i słucham radia eska.Jak dobrze ze jutro nie mam szkoły a za nie cale trzy tygodnie mam ferie.Dzisiaj mam zamiar posiedzieć trochę dłużej przy komputerze i uporządkować rzeczy związane z blogiem itd..

Mam do was male pytanie, dożo osób pyta mnie się gdzie mieszkam itd..to znaczy ze dość mało o mnie wiecie. Chcielibyście notkę w której napisze coś więcej o mnie i o moim życiu?

                                                    jeszcze jedno zdjęcie które dzisiaj zrobiłem:


You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. Bardzo klimatyczne zdjęcie, miło się kojarzy, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie spoko, napisz :D
    a porządkowanie rzeczy na kompie/blogu to czysta przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka notka jest interesująca, więc dawaj :D a zdjęcie mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne , pisz tą notkę , chętnie poczytamy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czytać takie życiowe notki. Czekamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za miły komentarz :)

    obserwuję i czekam na post ! :)

    OdpowiedzUsuń