Skyfall

14:31

Hej!
W tej notce chce napisać o filmie Skyfall który niedługo będzie miał swoja premierę.
A wiec,film opowiada o przygodach agenta 007-James'a Bond'a który jak w każdym innym odcinku filmu ma do spełnienia misje.
Jestem naprawdę wielkim miłośnikiem tego filmu.Jak miałem bodajże 7 lat zaczelem oglądać ten film.Od małego wpatrywałem się w telewizor chociaż większość odcinków wtedy i tak nie rozumiałem ^^ Do dzisiaj uwielbiam oglądać ten film i już nie mogę doczekać się premiery kolejnej części!


zwiastun:

 piosenka do filmu która śpiewa Adele:

A wy lubicie ten film?Wybieracie się może na to do kina?A wieczorem pojawi się post który wam obiecałem!
  

You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. yy.. Ta piosenka Adele nie jest taka fajna..

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nigdy nie byłam wielką fanką 007 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka świetne:) Bardzo ciekawy i fajny blog. zapraszam do siebie;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka może być. Film - trzeba by obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń