śnieg!

10:43

Cześć!
Dzisiaj jak wstałem to nie mogłem uwierzyć własnym oczom?!
Popatrzyłem przez okno i zobaczyłem śnieg!Z dnia na dzień wszystko sie zmieniło,zrobiło się biało i zimno..Uwielbiam zimę ale jeszcze nie skończyła sie jesień a juz jest biało,pamietam jak niedawno szukałem inspiracjii na jesienne zdjęcia.Teraz będę musiał szukać zimowych inspiracjii.

                                                                            mój widok z okna:


Czy u was też jest podobny widok?Co sądzicicie o tej pogodzie?

You Might Also Like

10 KOMENTARZY

  1. o jaaaaaa u mnie aż tak to nie maa *.* pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też pada śnieg, ale nie aż tak jak u Ciebie.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny widok ;D
    Prawie na wszystkich blogach piszą dziś o śniegu - nawet moje redaktorki . A u mnie typowa jesień xD
    Chyba za wcześnie trochę jak na zimę ... Ale co tam . Pogody się nie wybiera.

    OdpowiedzUsuń
  4. No pięknie! U mnie jeszcze śniegu nie ma, na szczęście. Jeżeli jest mróz i snieg się trzyma to okej, ale jak jest taka chlapa, to strasznie nie lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie Tylko mokro i pada deszcze, chociaż wczoraj lekko prószyło śniegiem w nocy :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na wszystkozajeli.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na szczęście podobnego widoku nie ma i bardzo się z tego powodu cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm tak dużo śniegu z rana? to na pewno jakiś podstęp... o której się obudziłeś? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. śnieg jest ok, ogólnie zima niet !

    OdpowiedzUsuń