ulubiony kubek+kakao

16:34

Cześć!
Dopiero teraz udało mi się uciec od książek!
Jutro pisze już ostatni sprawdzian przed feriami i jestem z siebie zadowolony bo dobrze mi idzie w nauce,do tego sprawdzianu!
Dzisiejsza pogoda jest okropna,jest strasznie zimno i pada deszcz a przecież przed południem świeciło słońce!

Poniżej przedstawiam wam mój ulubiony kubek który kilka lat temu dostałem w prezencie.W końcu udało mi się go znalesc gdzieś na samym końcu szafki!

                                                                a w nim znajduje się cieple kakao:

Wykorzystam ta wolna chwile i poczytam wasze blogi,bo ostatnio trochę to zaniedbałem!

You Might Also Like

9 KOMENTARZY

  1. Szkoła to mały złodziej czasu. Tak stwierdziłam ostatnio.
    A kubek ładny, tylko czy ten stworek to jest kot, czy jestem ślepa?

    OdpowiedzUsuń
  2. haha jaki świetny ten kubek.
    Jak to ferie w połowie października?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kubeczek,dawno nie piłam kakao ;dd

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kubeczek :P
    mniam, kakao^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kubek!
    Mi kakauko kojarzy się z zimą czekaniem na mikołaja i wgl.
    Świetna atmoswera;D
    Zapraszam gorąco;D
    Nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy kubeczek! Oczywiście też mam swój ulubiony i kawa, herbata oraz kakao smakują w nim najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń