Uprowadzona 2 + Galeria VICTORIA

13:03

Cześć!
Wczoraj juz nie miałem sił ani czasu żeby napisać drugiej notki.A więc dzisiaj chcę to nadrobić i napisać co wczoraj robiłem.


Razem z B. wybraliśmy się do Wałbrzycha do galerii Victorii,pochodziliśmy troche po sklepach a póżniej poszliśmy do Cinema City na Uprowadzoną 2.Wypad do galeii był spontaniczny ale jak najbardziej udany!

Galeria Victoria, Wałbrzych

Co do filmu muszę przyznać że ta druga część bardziej mi sie spodobała,jest więcej akcji i dużo świetnych scen.Polecam wam ten film!

You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. łał bardzo fajnie ta galeria wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. filmu nie oglądałam, ale słyszałam że przyzwoity. ;)
    i ładnie ta galeria wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 część Uprowadzonej jest zarąbista. A jak tam wrażenia po 2 części ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałem ani 1 ani 2 części.;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamierzam się na to wybrać do kina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie oglądałam, ale chętnie zobaczę .

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam Cię na rozdanie na moim blogu :) Tu znajdziesz szczegóły: http://niulanka.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie, kiedyś muszę znaleźć czas na ten film ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wybieram się na Paranormal Activity 4


    Pozdrawiam,
    Kamil

    OdpowiedzUsuń