Uprowadzona 2

22:55

Witam ponownie!
Kolejnym filmem który chce oglądać jest Uprowadzona 2 który od nie dawna jest  grany w kinach.
Jakis czas temu oglądałem pierwsza część tego filmu i bardzo mi się spodobał.Ten film trzyma przez cały czas w napięciu i myślę ze z druga częścią jest tak samo.

Nie będę za dużo pisał bo kto tyle przeczyta?A wiec poniżej macie zwiastun drugiej części.


 zwiastun:

Oglądaliście może już ten film?Jak tak to piszcie czy wam się podoba.A teraz idę poczytać wasze blogi.

You Might Also Like

6 KOMENTARZY

  1. nie oglądałem nawet 1 części.;d

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam, ale wydaję się ciekawy ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie ostatnio miałem z kumplem wyskoczyć, ale się rozmyśliłem, bo doszedłem do wniosku, że nie lubię produkcji francuskich :)

    OdpowiedzUsuń