w drodze do..

15:06

Cześć!
Dzisiejszy dzień należy do jak najbardziej udanych!Sprawdzian z historii poszedł mi świetnie i dostalem 4 z wypracowania z Niemieckiego,ale nie o tym chciałem napisać.Właśnie jestem w drodze do..Polski♥Co prawda ferie mam dopiero od poniedziałku ale postanowiliśmy pojechać dwa dni wcześniej.

                                     własnie taki widok bedę miał przez siedem godzin jazdy..



Dobrze że teraz mam komórke z wi-fi.Bedę miał okazje do was częściej pisać niż zwykle kiedy jestem na feriach.

You Might Also Like

7 KOMENTARZY

  1. Czasem podczas podróży trafiają się jakies ciekawsze widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no może cały czas nie będzie takich samych widoków. Życzę ci udanego pobytu w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  3. też się niedługo wybieram na kilka dni do ojczyzny! :D miłego wyjazdu. pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. no to fajnie, że będziesz w Polsce! :)

    PS mógł byś dodawać trochę większe zdjęcia? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Intersujące te widoki :D Ale powiem Ci że czasami zdarzają się fajne widoki. Jak jechałam do Hiszpanii to widziałam jak typu dłubie w nosie na światłach chyba a potem tą ręką włożył do buuzi , wiem obrzydliwee :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o, proszę. udanego pobytu w PL ♥

    OdpowiedzUsuń