z nad zalewu

11:10

Cześć!
Na wstępie chce napisać że wczoraj nie napisałem żadnej notki z powodu brak dostępu do komputera.
Mogłbym napisać do was z komórki ale zablokowali mi konto i nie miałem dostępu do Internetu a hasło nie znam żeby połączyć sie przez Wi-Fi.

Wczorajszy dzień był również bardzo ciepły jak przed wczorajszy.Po południu razem z O i K poszliśmy nad zalew i siedzieliśmy tm około dwóch godzin.Było tak ciepło że położyłem sie na murku i sie opalałem^^Wziełem ze soba aparat bo myślałem że przypłyną łabędzie ale niestety i ich nie było,były inne ptaki nie wiem czy dobrze rozpoznałem ale były to chyba mewy.


You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. dwóch godzin *

    No a zdjęcie fajne.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie pogoda wczoraj straszne była: zimno, ponuro, co chwilę kropiło i była mgła cały dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie spędziłeś dzień :) u mnie wczoraj było podobnie jak u @DWELM ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba korzystać z ostatków fajnej pogody!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń