zimowe szaleństwo

18:52

Witam ponownie!
Właśnie siedze u K.Przed chwilą przyszliśmy z parku w którym jest masa śniegu,zresztą tak jak wszędzie..Jestem mokry od stóp do głów.Nie mogłem się powstrzymać od bitwy na śnieżki..co jest przyczyną wylądowaniem w śniegu.

 Poniżej przygotowałem dla was taki mały mix zdjęć z dzisiejszego dnia.Z góry przepraszam za jakość zdjęć,są one robione komórką.


To co się dzieje na zewnątrz jest jakaś masakra,już cały dzień sypie śnieg i jest go coraz więcej.Ach ta zima..

You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. Myslałam, że z tym śniegiem to żarty. U mnie na pomorzu nie ma ani płatka :(
    To dlatego w radiu już leciało "Last Christmas"

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja .. na pomorzu brak śniegu, i nic nie skazuje na to by miało zacząć sypać ; ((

    OdpowiedzUsuń
  3. u nie też śnieg. cały dzień padał.;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego u Ciebie napadało naprawdę ! u mnie ledwo że ino po padało a tak to deszcz ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie to już całkowicie biało :D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie biało, ale dobrze, że przestało trochę padać :)

    OdpowiedzUsuń