candle

14:47

Cześć!
Dzisiejsza pogoda jest typowo jesienna, ciągle pada deszcz i jest zimno.Także dzisiaj raczej nigdzie nie będę wychodził.Mam zamiar spędzić ta niedziele w domu przed telewizorem albo komputerem.

Przed chwila postanowiłem zajrzeć do mojego poradnika fotograficznego i poczytać trochę o ustawieniu aparatu.Musze przyznać ze dowiedziałem się sporo przydatnych rzeczy które będę mógł ,mam nadzieje w najbliższym czasie wykorzystać.
Dzisiaj postanowiłem sfotografować świeczkę, zdjęcia wyszło całkiem nieźle.A wy co o nim sadzicie? 



Idę teraz odrobić zadanie z Chemii.Jak ja nie lubię tego przedmiotu..

You Might Also Like

16 KOMENTARZY

  1. dla mnie dzisiejsza pogoda to masakra - szaro, buro, ponuro ;// nie lubię takiej:(

    a zdjęcie fajne:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyostrzone zdjęcie.

    zapraszam do obserwowania mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za miły komentarz :) to zdjęcie jest boskie :) od razu czuje się takie ciepło :)
    też robię zdjęcia link
    http://unbridledream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  4. Ciekawy blog :)
    Może obserwujemy?
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. no ciekawe zdjęcie, a ja chemię lubię. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha chemia. Jak dobrze,ze mi sie juz skonczyla rok temu. Zdjecie ladne

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog.
    Fajny, ciekawy post.
    Podoba mi się.;)

    Zapraszam do mnie:
    flushebrry.blogspot.com

    Zaobserwuj i skomentuj - odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie Ci to zdjęcie wyszło :D!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez nie lubię chemii. Ogólnie nie przepadam za przedmiotami ścisłymi.

    OdpowiedzUsuń