dobry dzień

18:38

Cześć!
Dzisiejszy dzień był bardzo fajny,dawka śmiechu w szkole, czwórka ze sprawdzianu z Religii no i najważniejsze podpisanie  kartki dotycząca praktykę w studiu fotograficznym..

Do domu wróciłem dopiero o 15:00 bo od razu po szkole poszedłem własnie do studia fotograficznego,pani  pokazała mi wszystkie pomieszczenia miedzy innymi pracownie w której będę już w lutym przerabiał zdjęcia itd. Juz nie mogę się doczekać!

                     Poniżej dodaje przypadkowe zdjęcie które zrobiłem dzisiaj po szkole idąc na autobus.


You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. Takie spontaniczne zdjęcie.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna notka ,a blog świetny :) zapraszam do mnie http://peaceandloff.blogspot.com/ + obserwuje i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  3. uu studio ! ! dodaje do obserowanych ;) liczę na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, gratuluję! czekamy na więcej zdjęć w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dostęp do studia, fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. oo śliczne zdjęcie ;-*
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ujęcie :)) ogółem fajny blog ;PP
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) może obserwujemy ?:P

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się zdjęcie nie podoba. Całą kompozycję psuje kawałek chodnika.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciezko go wyciac bo wtedy musial bym przyciac chyba polowe zdjecia

    OdpowiedzUsuń