dzisiejszy outfit

14:27

Cześć!
Na wstępie przepraszam was za to ze wczoraj nie dodałem żadnej notki.Nie,nie zapomniałem o blogu ale wczoraj miałem dość kiepski humor i nie miałem ochoty na bloga ani na pisanie jakiejkolwiek notki.

Dzisiaj jest już lepiej,humor poprawił mi się w kilka godzin i dobre samopoczucie wróciło!
Nie mogę w to uwierzyć..dzisiaj jest już czwartek?! Ten tydzień zleciał naprawdę szybko a za trzy i pól tygodnia są święta! 

Poniżej dodaje zdjęcie mojego dzisiejszego out fitu,dzisiaj w szkole musieliśmy obrać się bardziej elegancko wiec pod sweter założyłem błękitna koszule.Musze przyznać ze podoba mi się taki styl.


Jestem bardzo zadowolony z tych butów, pasują niemal do każdych spodni! Chcielibyście częściej notki z out fitami?

You Might Also Like

17 KOMENTARZY

  1. fajnie wyglądasz ;D jestem za jesli chodzi o częstsze notki z outfitami :D!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też ten tydzien strasznie zleciał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny strój ;) Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja się ciesze, że szkoła nie narzuca mi kiedy mam sie ubrac elegancko...
    Outfit świetny i jestem za większą ilością :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty świetne. Patrz jednak nastepnym razem na to jak robisz zdjęcie. Nie, żebym Cię chciała pouczać, ale pomiędzy nogami tło nie wygląda najlepiej ;-)
    Mimo wszystko pozostałe Twoje artystyczne prace są całkiem na rzeczy, wiec postanowiłam wyróżnić Twojego bloga.
    Zapraszam po odbiór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam się tak ubierać (koszula pod sweterkiem=me GUSTA)! :) Ogólnie super outfit,a buty są naprawdę mega ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancik !! :) Ładny outfit ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodawaj więcej takich outifów :)
    Dziękuję za komentarz na blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylówa ;D Super wygladasz!

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dobra stylizacja ! idealna na np. wigilie klasową :)

    OdpowiedzUsuń