dzisiejszy zakup

18:38

Cześć!
Dzisiejszy dzień minął szybko i był dość fajny.Na pogodę tez niemożna było narzekać,co prawda było mroźno ale przez cały dzień świeciło słońce.Po południu bylem w mieście i w końcu udało mi się kupić pokrowiec na telefon taki jaki chciałem.co prawda telefon już mam parę miesięcy ale nigdy nie miałem czasu żeby pojechać do sklepu.

Pokrowiec jaki widzicie pod spodem, wypatrzyłem w internecie na stronie Samsunga.Jest on specjalny dla Galaxy S III. Kosztował on kolo 24 € ,jest to coś około 90 zł.




Jestem z niego bardzo zadowolony i wygląda całkiem dobrze ,a wam się podoba?

You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. Pokrowiec okej, ale telefon to cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. *_________* pokrowiec spoko, a telefon genialny *___________*

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny, telefon też niczego sobie, hehe ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardzo podoba . ale niestety mnie na niego nie stać xd . zastanawiam się czy jest lepszy od iphona XD .
    - admin stylówki .

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyczny, czarny, prosty :) Ja bym pewnie zaryzykował o jakiś kolor.
    Swoją drogą świetny telefon!


    POZDRAWIAM,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda. Ja jak zmienię może niedługo telefon to chce sobie zakupić pokrowiec z DodaQueen shop taki z Fuck it

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny, ale 90 zł za coś takiego, to bym nie dała ;)

    OdpowiedzUsuń