Szok!

13:35

Hej Hej!
Wczoraj przeżyłem mały szok,gdy chciałem się zalogować na bloggera nagle pojawił się napis ''Twój blog został usunięty!'' nie wiedziałem co mam robić chwilowo zaniemówiłem bylem taki przestraszony,ale na szczęście problem udało się szybko rozwiązać.To było straszne, myślę ze już nigdy więcej się to nie powtórzy!

Dzisiaj jest sobota!Nie mam konkretnych planów raczej będę siedział w domu i odpoczywał  po
wyczerpującym tygodniu w szkole.A wy jakie macie plany?


Zdjęcie jakie widzicie jest zrobione z pobytu w Polsce, zwróćcie uwagę na kolory tych drzew.Odezwę się później! 

You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. ja zamierzam obejrzeć finał Bitwy Na głosy.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, nie chciałabym przeżyć czegoś takiego jak ty ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny widok. A ja nie wiem jeszcze jakie mam plany na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, nominuję Cię do Liebster Award :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że mi się to nie zdarzyło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow :O też bym się wystraszyla

    OdpowiedzUsuń