hmm..

17:58

Hej Hej!
Dzisiejszy dzień w szkole minął bardzo szybko..na szczęście obeszło się tez bez jakiś trudnych zadań domowych..uff!

Ostatnio jakoś nie mam na nic ochoty..jestem bardzo leniwy.Przez długi czas siedzę przed komputerem, a jak schodzę to jest już ciemno.. szczególnie o tej porze roku dni bardzo szybko lecą bo staje się coraz szybciej ciemno.Dzisiejszy dzień był bardzo słoneczny ale chłodny, jesień tego roku jest naprawdę ładna!

(dzisiejsze zdjęcie,widok z mojego okna)

Lece teraz dokończyć zadanie domowe na czwartek,bo jutro nie będę miał na nie czasu!

You Might Also Like

13 KOMENTARZY

  1. ja tez od pewnego czasu nie mam na nic ochoty ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, nim się obejrzysz a dzień już minął.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też bym chciała mieć tak za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam za oknem drogę wylotową z Katowic ;C
    zazdroszczę Ci widoku !
    ostatnio bardzo podobnie spędzam dni .

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię jak przychodzę ze szkoły i już tak wcześnie zapada zmrok -_-

    OdpowiedzUsuń
  6. haha nigdy nie lubiłam prac domowych :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nooo, krótkie dni są najgooorsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety pogoda nie zachęca do jakiejkolwiek aktywności, czy to umysłowej czy fizycznej :( Ciemno nawet gdy jest dzień, ale trzeba to przetrwać, jak co roku zresztą.
    Bardzo ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń