idą święta..

18:04

Witam wszystkich!
Zostały nam jeszcze niecałe cztery dni listopada,a później jest już grudzień!Czy wam ten rok ten tak szybko mija jak mi?

Dzisiaj postanowiłem poszukać lampeczek świątecznych które zawsze wieszam w moim pokoju..wiem ze jest jeszcze trochę za wcześnie ale tym razem nie po to były mi potrzebne! Poszukałem w Internecie trochę świątecznych inspiracji i zrobiłem mała sesje.Jak mi wyszła oceńcie sami pisząc w komentarzach czy wam się podoba.





Mi najbardziej podoba się zdjęcie drugie i trzecie..a wam? Patrząc dzisiaj przez okno zobaczyłem ze sąsiedzi już wywieszają świąteczne dekoracje..nie za wcześnie?!

You Might Also Like

18 KOMENTARZY

  1. jak dla mnie ostatnie najlepsze.
    zdecydowanie za wcześnie,przeciez nawet jeszcze nie ma adwentu . -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. już ten świąteczny klimacik :D . mandarynki i wg: D
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej trzecie. Ja uważam, że to zdecydowanie za wcześnie. Później się to nudzi i nie ma już takiego uroku jak np w dniu świąt. Ja swoje lampki w oknie wieszam dopiero dzień przed Wigilią.

    OdpowiedzUsuń
  4. no święta w tym roku każdy jakoś wcześnie zaczyna ! a zdjęcia świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Ameryce, gdzie obecnie mieszkam sezon świąteczny jak co roku zaczyna się nazajutrz po Dniu Dziękczynienia. I fanie, bo nie jest szaro buro. Jak tylko ostatnie liście z drzew opadną to się kolorowo w i wokół domów robi. Ładne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. wg. mnie też 2 i 3 najlepsze.;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne fotki :)
    U mnie w mieście gdzie chodzę do szkoły już prawie wszystko powywieszane :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia bardzo ładne , a na dekoracje świąteczne , rzeczywiście , trochę za wcześnie :) Zapraszam do mnie na giveaway , do wygrania 20$ na dowolną parę okularów :) http://anitolw-asiolw.blogspot.com/2012/11/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń