LemON

17:48

Cześć!
Dzisiaj mamy piątek,a to oznacza dwa dni wolnego od szkoły!
Tak jak w poprzednim tygodniu nie mam konkretnych planów,na pewno większość czasu spędzę przed komputerem  na skype.

Wczoraj usłyszałem fajną piosenkę zespołu LemON, na początku w ogóle nie kojarzyłem zespołu ale dowiedziałem się ze są oni znani i programu MUST BE THE MUSIC.Piosenka bardzo mi się podoba i coraz częściej jej słucham ^^ A wy znacie ten zespól albo ta piosenkę?



Niestety nie mogłem znalesc teledysku na YT ,wiec tutaj podaje wam link. Miłego słuchania!

You Might Also Like

16 KOMENTARZY

  1. mnie się jakoś nie specjalnie podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. W moje uszy to tez nie wpada, ale zespół kojarze z MBTM.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam :)
    Dziękuję za komentarz na blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepsze na weekend są spontany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenkę i zespół znam. Piosenka świetna, polecam też piosenkę "Dewiat".;)

    A tu link do teledysku na YT: https://www.youtube.com/watch?v=3cRD62OrbvM

    OdpowiedzUsuń
  6. piosenki nie kojarzę, zespołu również !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię LEMON a w MBTM głosowałam na NPWM ale przegrali :)
    A piosenkę gdzieś słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię to, lubię to, lubię to ! :)

    OdpowiedzUsuń