Liebster Blog Award

22:00


Na początku chce wam napisać o co w ogóle chodzi w Liebster Blog Award. A wiec wczoraj mój blog został wyróżniony i moim zadaniem jest odpowiedzieć na pytanie które macie poniżej.Od razu chce powiedzieć ze więcej nie będę brał udziału w takich oto Konkursach?!Ale w tym chciałbym zrobić wyjątek chociaż przez to ze  czytelnicy którzy czytają mojego bloga.



1. Co Cię pasjonuje? - Pasjonuje mnie fotografia.

2. Największa wpadka jaką zaliczyłaś/eś? - Podczas przedstawiania referatu z Biologii 
kompletnie zaniemówiłem,tak się zestresowałem że  zapomniałem co mam mówić. 

3. O czym najbardziej marzysz? - O mieszkaniu w Polsce. Pojechać na koncert Dody.

4. Z jakiego osiągnięcia w Twoim życiu jesteś jak dotąd najbardziej zadowolona/y? -  Mam dużo osiągnięć jest ich za dużo żebym wymieniał..

5. Czy jesteś optymistą czy pesymistą? Jestem raczej optymista.Tak naprawdę to niczym się nie przejmuje zaraz myślę optymistycznie i mam lepszy humor.

6. Jaka jest najbardziej szalona rzecz, jaką zrobiłaś/zrobiłeś w życiu? Zupełnie zaczelem olewać szkole..to było szalone i zarazem głupie.

7. Jak myślisz, jak będzie wyglądało Twoje życie za dokładnie 10 lat? -Myślę ze wtedy będę mieszkał w Polsce.

8. Na jakie cechy charakteru zwracasz uwagę poznając nową osobę? - Hmmm...Sam nie wiem.

9. Jak wyobrażasz sobie najszczęśliwszy dzień w swoim życiu?- Wjazd na stale do Polski. Ukończenie szkoły fotograficznej.

10. Czego żałujesz?- Żałuje dużo rzeczy które powiedziałem albo zrobiłem ale zawsze staram się myśleć co będzie a nie wracać do przeszłości.

11. Jesteś ekstrawertykiem czy introwertykiem?- Nie rozumiem pytania^^



You Might Also Like

8 KOMENTARZY

  1. Chyba trochę nie zrozumiałeś 'przesłania', gdzie wytypowane i powiadomione osoby i pytania do nich? Gdzie reguły zabawy?

    Z odpowiedzi wnioskuję, że jesteś nieszczęśliwy. Przykro mi z tego powodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrozumialem zasady,ale nie mam czasu na tekie rzeczy jak wytypownie innych blogow. Po prostu zrobilem to troche po mojemu.

      Usuń
  2. fajny tag, ale ja odwrotnie chciałabym się wyprowadzić z Polski

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez kitu, też chciałbym się wyprowadzić z Polski.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcę uciec z Polski jak najszybciej !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia :D
    Ja odwrotnie do powyższych odpowiedzi - może patriotką nie jestem ,ale nie chce wyjeżdżać z Polski. To mój dom ,ma swoje uroki i wątpię ,że bym za klimatyzowała tak dobrze w jakimś innym kraju.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co tutaj widzę to masz bardzo ambitne plany na przyszłość :>

    OdpowiedzUsuń
  7. kto by nie chciał się stąd urwać .. :)

    OdpowiedzUsuń