muzyczne nowości

15:08

Cześć!
W końcu jest piątek i wymarzony weekend!Ten tydzień bardzo mi się dłużył,mam nadzieje ze najbliższy zleci nieco szybciej.

W tej notce chce napisać coś o muzycznych nowościach i uzupełnić kategorie muzyczna.A wiec niedawno wyszedł nowy singiel Ke$hy - Die Young i Rihanny - Diamonds. Piosenki są dwie i jedna rożni się od drugiej,niedawno wyszły tez teledyski do tych piosenek które widziałem wczoraj,a wy już widzieliście?

                                                                                  Ke$ha:



Rihanna:


You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. Teledysk Rihanny jest lepszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałeś nominowany. Więcej info na moim blogu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. teledysków jeszcze nie oglądałam, ale bardziej podoba mi się piosenka rihanny.

    OdpowiedzUsuń
  4. oo nie słuchałam jeszcze tych piosenek :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ke$ha jest śliczna *_*
    dzięki c:
    chciałabym pozostać w kontakcie! obserwujemy? daj znać! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za taką muzą, ale wiadomo są gusta i guściki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi wręcz przeciwnie, tydzień zleciał mi błyskawicznie !

    OdpowiedzUsuń
  8. teledysk Rihanny - geniusz :D
    uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm...diamonds ;3
    ps zapraszam do mnie ;D
    justdoyourown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń