niedziela niedzielą..

18:17

Cześć!
Dzisiejsza niedziela nie jest zbyt ciekawa.. wstałem dość późno bo wczoraj siedziałem do 04:30 ^^ Sam nie wiem jakim sposobem tyle wytrzymałem.

Tak na prawdę to nie wiem o czym mam dzisiaj napisać, miałem dodać nowe zdjęcia ale pogoda nie dopisuje bo jest strasznie ponuro a wiatr sięga do 70km/h.. Myślę ze pogoda szybko się poprawi..
Na szczęście ten tydzień nie będzie meczący, ponieważ w szkole przez cały tydzień mamy tylko piec lekcji.

                                 (dzisiaj znalazłem zdjęcie,już trochę stare ,ale nawet mi się spodobało.)

You Might Also Like

11 KOMENTARZY

  1. takiemu to dobrze. Cały tydzień po 5 lekcji..

    OdpowiedzUsuń
  2. człowieku, gdzie Ty chodzisz do szkoły że masz tylko5lekcji :< ja jutro jestem w szkole od 8 do 17 :<

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz dobrze ! też bym tak chciała !

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też strasznie wieje :O klimatyczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, ja nie wiem czy wytrzymam do 4:30^^

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie dziś było słoneczeko :) Podziwiam Ciebie, ja bym nie wytrzymała do tej godziny, a nawet gdyby to następnie spałabym cały dzień ^^.
    Dziękuję za komentarz na blogu ♥.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój tydzień nie będzie męczący, a mój wręcz przeciwnie. Muszę teraz wszystko pozaliczać :(

    OdpowiedzUsuń