ostatni dzień

12:45

Cześć!
To już ostatni dzień w Polsce.Te dwa tygodnie ferii zleciały błyskawicznie ale też bardzo fajnie.Na dzisiaj nie mam jeszcze konkretnych planów,na pewno pójdę do K. a wieczorem zacznę sie powoli pakować.

Wczoraj byłem w Kinie na kolejnym filmie.Byłem na  "Asterix i Obelix:W służbie jej rólewskiej Mości 3D"
W sumie nie wiem dlaczego wybrałem ten film,myślę że tylko dlatego że grali ten film w 3D.Co do filmu to nie za bardzo mi się podobał inne częśći są dużo lepsze


zwiastun:

Oglądaliście juz ten film?

You Might Also Like

16 KOMENTARZY

  1. Ja nie oglądałem żadnej z części jakoś nie interesuje ani nie ciekawi mnie więc tego też nie obejrzę

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie jara mnie ta seria z asterixem i obelixem.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie , nie oglądałam go jeszcze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też jakoś nie przepadam z tą serią.;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za filmami z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie oglądałam, ale mam wrażenie ,że te nowe serie sa takie naciągane na siłe -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczę, lubię Asterixa, ale boje się, że się rozczaruję :/

    OdpowiedzUsuń
  8. kinomaniak z Ciebie trochę? ;)

    nie lubie filmów 3d ;P

    OdpowiedzUsuń