perfumy 007

22:00

Cześć!
W końcu dzisiejszy dzień dobiega końca!
W szkole zleciało dosyć szybko ale o 16:30 miałem korepetycje z matmy które trwały do 18:00.  Srody są według mnie najgorsze dni w tygodniu oczywiście zaraz po poniedziałku!Ale nie o tym chciałem pisać w tej notce!

Wczoraj moja mama kupiła mojemu tacie nowe perfumy James'a Bond'a, oczywiście musiałem je wypróbować.Perfumy mnie zaskoczyły bo myślałem ze zapach nie będzie jakiś szczególny,ale sa jak najbardziej w moim typie. Sa trochę  słodkie i mocne,takie jakie lubię Bardzo mi się spodobały ze niedługo tez je będę miał a jak na razie to podbieram tacie^^




Jak one ładnie pachną.. używacie ich może?Jak nie to polecam wam chłopaki!
A teraz idę spać,bo ostatnio nie mogę się wyspać.

You Might Also Like

17 KOMENTARZY

  1. no to chyba już wiem co kupić tacie na gwiazdkę, hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam lubie środy ;D
    Zapraszam w wolnej chwili. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj coś czuję, że zabierzesz je tacie

    OdpowiedzUsuń
  4. fajneee
    zapraszam na konkurs do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że przeczytanie 1 ZDANIA (przyjmuję tylko komentarze ze zgłoszeniami do konkursu) nie jest zbyt trudne.. nie wymagam, żeby osoby komentujące mojego bloga, czytały wszystkie posty, bo ze swojego przykładu wiem, że czasami się nie chce, ale 1 ZDANIE to chyba nie tak dużo!

    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobno są świetne, ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. może kiedyś kupie tacie:D ciekawy blog;)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie szukam perfum dla kolegi pod choinkę i chyba te kupię ;)

    OdpowiedzUsuń