piątek!

21:56

Cześć!
Dzisiejszy dzień w szkole zleciał błyskawicznie,a to głownie z tego powodu ze miałem tylko 2 lekcje ^^

Na ten weekend nie mam konkretnych planów..Jutro wybieram się na male zakupy ale nie są one związane z ciuchami itp.. Myślę ze kupie sobie moje ulubione perfumy o których pisałem bodajże dwa posty wcześniej.A resztę dnia spędzę raczej w domu..

                                                      (zostawiam was z fajna piosenka Bruna Marsa)


Postaram się niedługo dodać kilka nowych zdjęć..Ostatnio w ogóle nie mam na to czasu a notki bez zdjęć są jakieś puste.. A wy jak spędzacie ten weekend?

You Might Also Like

13 KOMENTARZY

  1. Dziękuję, jutro dodam resztę. xD
    A ja w ten weekend lecę do Zielonej Góry na film jakiś, potem zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta piosenka Bruna jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z początku nie podobała mi się ta piosenka, ale po kilku przesłuchaniach stwierdzam że jest fajna.;D

    Ja nie mam planów na weekend.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w ten weekend pod koc z ciepłą herbatką i dobrym filmem

    OdpowiedzUsuń
  5. To zazdroszcze Ci tych dwóch lekcji, bo ja w piątek męczyłam się z gorączką na sześciu :D Dla mnie ten weekend to łóżko i komputer - choroba nie wybiera :) Tak - notki bez zdjęć są suche :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna piosenka :)
    Obserwuje i liczę na rewanż ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę dwóch lekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj wieczorem kino, dzisiaj rano basen, popołudniu łyżwy, jutro z rana basen, a pod wieczór zakupy - i jakoś zleci :) Poprzetykany nauką :P

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń