Skyfall

23:20

Cześć!
Miałem dzisiaj wzceśniej do was napisać,ale jak już się za to wziełem okazało się że za kilkanaście minut jadę do Kina.Dlatego piszę dopiero teraz.

Dzisiejszy dzień minął bardzo szybko i przyjemnie mimo kiepskiej pogdy.Rano byłem na cmentarzu a po południu wpadłem do K. A wracając do wypadu do Kina,byłem na filmie "Skyfall"który bardzo chciałem obejrzeć.Film bardzo mi sie podoba tak jak inne częśći James'a Bond'a.


Nie wiem co mam więcej napisać także idę teraz poczytać wasze blogi.

You Might Also Like

18 KOMENTARZY

  1. ja też się na niego wybieram. uwielbiam Craig'a w tej roli! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś wielką sympatią nie darzę tej seri, ale chciał bym obejrzeć z samej ciekawości

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet nie słyszałam o tym filmie ...
    Ale cóż , ja to ja xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie to zabrzmi niesamowicie, ale ja nie widziałam ani jednej części 007 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze mnie intryguje co takie jest w tych filmach, że ludzie się nimi jarają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie ciągnie mnie do kina na ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się wybrać, bo ten film musi byĆ genialny

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie ciągnie mnie do tego filmu ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam lubię wszystkie części Bona oraz 007 ;)
    zapraszam do mnie + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. też chciałam go obejrzeć, ale jeszcze nie miałam okazji ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie oglądałem, i nie ma zamiaru :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam...

    + zapraszam na konkurs, do wygrania wybrana para butów:
    http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-wybrna-pare-butow.html

    OdpowiedzUsuń