Strawberry Cake

16:50

Cześć!
Dzisiejszy chłodny poniedziałek powoli dobiega końca..nie lubię poniedziałku także ciesze się z tego powodu.

Ostatnio zauważyłem ze mój gust muzyczny się zmienia,niedawno słuchałem jeszcze kawałków klubowych,remix'ow itd..Dzisiaj zaczynam słuchać dużo polskiej muzyki ale nie tylko.Ostatnio często gra u mnie Rock'n Roll a nawet Hip-Hop.

Nie pomyślałbym ze zmieni mi się tak gust muzyczny. Zostawiam wam z Rockowa piosenka Eweliny Lisowskiej - Strawberry Cake.


A teraz idę poczytać wasze blogi..
Milego poniedziałku!

You Might Also Like

12 KOMENTARZY

  1. też nienawidzę poniedziałków -.-

    +obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi czytać takie słowa ;)
    Też nie lubię poniedziałków i ogólnie dni powszednich.

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie lubię poniedziałków. chyba każdy ich nie lubi! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. poniedziałek .. blee ;p
    o, dobra nuta !

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również nie przepadam za taką muzyką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam jeszcze tej piosenki

    OdpowiedzUsuń
  7. Kibicowałam Ewelinie, gdy brała udział w X Factorze, ale niestety nie podoba mi się jej najnowsza twórczość :(

    OdpowiedzUsuń