tosty na kolacje

18:57

Cześć!
Dzisiejszy dzień w szkole był luźny,niestety wszystko co piękne szybko się kończy..Dostaliśmy zadanie domowe którym musieliśmy napisać nasze CV. Zajęło mi to ponad dwie godziny!

Aktualnie przygotowujemy się z klasa na następny rok,bo wtedy musimy szukać sobie miejsca do wykształcenia się w zawodzie który sobie wybraliśmy .. Moj zawód który wybrałem to Fotograf.Z góry przepraszam jak to opisałem ale nie za bardzo wiem jak to wszystko się nazywa po polsku..

Mozna powiedzieć ze cały dzień spędziłem przy tym zadaniu,dopiero teraz mam chwile odpoczynku..Na kolacje postanowiłem zrobić sobie tosty.



Ostatnio mam coraz mniej czasu na blogowanie..Idę teraz włączyć Tv..A później poczytam i skomentuje wasze blogi!

You Might Also Like

12 KOMENTARZY

  1. o proszę, dzisiaj siedziałam w pracy i cały dzień przysłuchiwałam się rozmowom kwalifikacyjnym i przeglądałam cv kandydatów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie Tosty zagościły na śniadaniu.
    CV pisałam na polskim w 2 klasie gimnazjum. Jednak prawdziwego napewno bym nie napisała. Pisanie czegoś z wiedzą, że jedynym skutkiem będzie ocena nie budzi we mnie zbutnich emocji. Życie to juz zupełnie inna bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jak ja już dawno nie jadłem tostów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne :) Ah, już za późno, ale rano tak będzie wyglądało moje śniadanko!


    POZDRAWIAM,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  5. az mi narobiłaś ochoty na tosty teraz ;p
    masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. oo jakie pyszne, fajne Ci wyszły ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham tosty! <3 ale takie ładne jak Tobie, to mi nie wychodzą ;d

    OdpowiedzUsuń