tylko dwie lekcje!

21:03

Cześć!
To już drugi dzień z rzędu kiedy pisze do was o tej porze . Myślę ze nie macie nic przeciwko ale jakoś bardziej odpowiada mi taki czas do pisania notek.

Dzisiejszy dzień był normalny,nic szczególnego się nie działo .Po szkole posiedziałem przy komputerze a później uczyłem się na kartkowe z angielskiego..ostatnio wkuwanie słówek jest moja specjalnością jeżeli chodzi o naukę ^^

Jutro jest już piątek,a jak dla mnie to dzisiaj zaczął się weekend.Wczoraj dowiedziałem się ze mam tylko cztery lekcje a dzisiaj ze jutro odpadają(kolejne)dwie godziny plastyki, także jutro idę na 10:00 do szkoły  i tylko na dwie godziny!Az  chce się iść do szkoły ^^

                                             ''aż'' tyle rzeczy muszę spakować na jutrzejsze dwie lekcje!

You Might Also Like

15 KOMENTARZY

  1. ja jutro mam olimpiadę więc także biorę aż jedną książkę.
    dodaje do obserwowanych, wpadnij też na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ja już nie mam plastyki :( :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak ci dobrze, też chciałabym mieć tylko 2 lekcje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się siedem godzin dziś męczyć musiałam! :D Dobrze, że na 9 (odpadł mi dziś niemiecki).

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywście, aż się chce iść na tak krótko do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym nie szła na Twoim miejscu ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miły komentarz, twój blog wydaje się być również bardzo ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym miała tyle lekcji dziennie to z chęcią chodziłabym do szkoły xd

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja dziś miałam 7 lekcji xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Nienawidzę uczyć się słówek , ja niestety miałam dzisiaj 8 lekcji .
    +Fajny blog , będę wpadać częściej ;D

    OdpowiedzUsuń