zimowa jesień

15:14

Cześć!
Dzisiaj już nic mi nie może popsuć humoru!

W szkole zleciało w miarę szybko ale nie o tym chciałem napisać.Dzisiaj dostałem sprawdzian z historii który pisałem jeszcze przed wyjazdem do Polski.Bardzo się ucieszyłem bo ujrzałem 4+! Brakowało mi dwa punkty do piątki ale i tak się ciesze z tej oceny!

Poniżej wrzucam kolejne zdjęcia,tym razem przedstawiają one tegoroczna niespodziewaną zimę! Myślę ze się wam spodobają.




O 22:00 pojawi się następna notka dotycząca Liebster Blog Award postanowiłem zrobić wyjątek i wziasc w tym odział , a więcej dowiecie się później.

You Might Also Like

11 KOMENTARZY

  1. chciałabym znów zobaczyć śnieg na ziemi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje oceny ;) ja sie bardzo ciesze, ze pierwszy snieg ominal Francje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nie ma śniegu na szczęście :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko mnie ominęła ta zima???

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 4+ ! :D U mnie jak na razie śniegu niema ! ale powiem ci że chyba w paździrniku popadało trochę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie juz nie ma śniegu prawie ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie mi się podoba, u mnie śniegu już nie ma :>

    OdpowiedzUsuń