103 obserwatorów!

17:07

Cześć!
Po prostu brak mi slow!

Zostały jeszcze dwa miesiące do pierwszej rocznicy bloga a ja już mogę się pochwalić obserwatorami.Jest ich aż 103
Pamiętam jak parę miesięcy temu cieszyłem się ze mam 15 obserwatorów a teraz jest was ponad 100, zrobiliście mi mega prezent! Może dla was to mała liczba ale dla mnie wiele to znaczy bo osiągnąć taka liczbę wyświetleń jak i obserwatorów w niecały rok było dla mnie bardzo ciężka praca(ale również przyjemna),chyba wiece o czym mowie jeżeli chodzi o rozkręcenie bloga. 

Takze dziękuje wam za to ze jesteście i myślę ze będziecie <3 bo w nowym roku pojawi się kilka zmian.. ^^


(małe podsumowanie)

Zostało jeszcze kilka dni do świąt *_*. Juz nie mogę się doczekać..teraz czekam tylko na śnieg.A wy macie śnieg? 

You Might Also Like

22 KOMENTARZY

  1. Mam lekką 'posypkę' śniegu ;)
    Tak serio to mam już dosyć zimy i mrozu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę Tobie kolejnej setki :)
    U mnie nie ma śniegu, był w tamtym tygodniu i to po kolana a teraz to nie ma po nim nawet śladu :c

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję. no to teraz odliczaj do 200 ;)
    u mnie nie ma śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. no to gratuluję :)
    u mnie nie jest za dużo śniegu ale zawsze jakiś jest :)
    oczywiście obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ; ) obu ich przybywało ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. no to ja bede numerem 104 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję ;) i życzę jeszcze kilkuset setek :D
    a śnieg mogę Ci sprzedać, 50zł/tonę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy :D mam jakieś 20 ton, więc proszę przelać 1000zł na moje konto :P a, i dowóz we własnym zakresie ;)

      Usuń
  8. gratulacje i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to teraz masz już 104^^ gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to gratulację i o by było ich jak najwięcej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :)
    U mnie nie ma śniegu, ale mam nadzieję że będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, coś takiego cieszy niezmiernie autora bloga :) Gratuluję i życzę dalszego zapału :)

    OdpowiedzUsuń