beautiful winter

15:43

Cześć!

Z góry przepraszam was za to ze coraz częściej zdarza się ze nie codziennie pojawia się notka,ale przez ostatni czas nie mam prawie na nic czasu tylko cały czas szkoła,nauka itd..Wczoraj np miałem korki z matmy a później jak przyjechałem do domu to uczyłem się na sprawdzian który pisałem dzisiaj,no i tak jakoś zastała mnie pozna godzina i już nie chciało mi się pisać nowej notki. 

Dzisiaj mam dla was jeszcze świeże zdjęcia z przed chwili.Wczoraj spadło mnóstwo śniegu i te wszystkie zaśnieżone drzewa maja swój klimat.Kocham taka piękna zimę!Niestety jutro ma już powoli topnieć śnieg o:  A czy u was jest jeszcze śnieg? Piszecie w komentarzach co sadzicie o zdjęciach..



You Might Also Like

19 KOMENTARZY

  1. Super zdjęcia! Naprawdę..;o
    Oj dasz radę z tymi notkami jakoś..znajdź chociaż trochę czasu na nie.

    pozdrawiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 zdjęcie najlepsze !
    też ostatnio ciągle brak mi czasu..

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie okej, ostatnie najlepsze.;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) U mnie już śniegu prawie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię widok drzew obsypanych śniegiem tak jak na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę wybrać się na zimowe zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. zima jest dobra na zdjęciach XD nic więcej

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia. ja już zimową nature w tym roku mam za sobą, ale w sobotę idę z przyjaciółką na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia ;)
    u mnie jest jeszcze dużo śniegu i niestety zaczyna wiać co oznacza zaspy :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia fajne;) ja jakoś nigdy nie mogę dobrze ująć śniegu. chyba wina aparatu.:D U mnie jest dużo śniegu i raczej nie zapowiada się, żeby miał stopnieć:)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się tutaj, chyba zostanę na dłużej ;)
    u nas śniegu po achy ;)
    podoba mi się drugie zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo, zdjęcia tak 6/10!

    Częstotliwość publikowania postów nie idzie coś w parze z poprawnością ich redakcji i korekty, mam taką smutną konstatację. Spacje nie kosztują :P

    OdpowiedzUsuń