chocolate Milka cookies

18:45

Hej Hej!
Dzisiejszy dzień mija mi fajnie i spokojnie.Po południu pojechałem na korki z matmy bo w poniedziałek pisze sprawdzian..Jak przyjechałem do domu włączyłem telewizor..ale ze jak zawsze nic ciekawego nie było to szybko go wyłączyłem i zabrałem się za sprzątanie pokoju..

Dzisiaj napadł mnie głód na słodycze! ..W szafce znalazłem ciasteczka z kawałkami czekolady milki.Znacie je? Jeżeli nie to musicie je spróbować są takie pyszne ze cala paczkę zjadłem sam ^^


Nie mogę w to uwiezyc już za dwa miesiące mój blog będzie miał ROK!A wy jak spędzacie ten weekend? 

You Might Also Like

18 KOMENTARZY

  1. nie jadłam jeszcze, ale trzeba spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze jak chcemy coś obejrzeć w telewizji to nic ciekawego nie ma.
    Powodzenia na sprawdzianie! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. One są dobre ale spróbuj sobie delicje milka. są pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie jadlam tych ciastek

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadłem ich nigdy, ani nie widziałem ich w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa Pieguski z Milką, pychota! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie dopiero za 3 miesiące blog będzie miał rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja za 3 miesiące będę obchodziła urodziny bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. AHH Te ciasteczka są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja spędziłam ten weekend na odpoczynku ale i tak nie odpoczęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te ciasteczka ;D ja dzisiaj miałam czekoladę miętową, ale skończyła się po 10 minutach ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. znam! mmm uwielbiam te ciasteczka !!

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    OdpowiedzUsuń