choinka

18:00

Hej Hej!

Dzisiaj jak przyszedłem ze szkoły myślałem ze padnę i będę spal aż do wieczora!Mozna powiedzieć ze kawa uratowała mnie od spania!Dzisiejszy dzień w szkole nie należał do tych fajnych..Przez trzy godziny pisałem sprawdzian z Nienieckiego.Nie wiem jak ten temat z czego pisałem sprawdzian nazywa się po Polsku wiec nie napisze ale mogę powiedzieć ze ręka boli od pisania 

W tej notce mam dla was zdjęcia choinki która znajduje się już w moim domu!Czy wy tez już macie choinkę czy uważacie ze jest jeszcze za wcześnie?


Idę teraz na dol zjeść pizze ^^ Później wezmę się za komentowanie waszych blogów..

You Might Also Like

17 KOMENTARZY

  1. Ja już wczoraj ubrałam choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetną masz tą choinkę.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja choinkę ubieram chyba w sobotę..


    Oliwkaaja.blogspot.com
    OBSERWUJĘ TWOJEGO BLOGA I LICZĘ NA TO SAMO! KOMENTUJ MOJEGO BLOGA, TO I JA BĘDĘ KOMENTOWAŁA TWOJEGO :). LICZĘ NA CIEBIE KOCHANA! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. choinka piękna, ale u mnie ubiera się dopiero w wigilie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam malusia choinke na balkonie
    wyglada tragicznie, jest tak rzadka i jakas powykrzywiana ze smialo moglaby straszyc w halloween
    ale kosztowala jedynie... 4 zlote :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna choinka xd
    Ja ubieram moją choinkę w piątek;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna choinka :)
    dla mnie trochę za wcześnie,
    może dlatego że brakuje mi czasu ;D
    zapewne ubiorę choinkę w niedzielę lub poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał jaka duża. U mnie jeszcze nie ma. Pewnie pojawi się w sobotę albo niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
  9. żywa zawsze lepsza ; D ! ja jeszcze nie mam choinki, ale bd !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie tutaj, dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)
    Jeśli chodzi o choinkę to oczywiście - tylko żywa, a sam jeszcze nie mam.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. O, choinka :) Ja się za moją dopiero zabiorę w dzień Wigilii.

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Eh.. ja jeszcze nie mam choinki ;d

    OdpowiedzUsuń