coraz bliżej święta..

16:59

Cześć!

Do swiat został dokładnie tydzień a ja już odliczam dni bo im bliżej do świat to tym bliżej do wyjazdu do Polski.Ach.. już nie mogę się doczekać. Parę postów wcześniej pisałem ze tegoroczne święta będą dla mnie trochę inne niż zwykle.To dlatego ze spędzę je bez moich rodziców,tylko z babcia,dziadkiem ciocia itd.. 

Parę miesięcy wcześniej moi rodzice zaplanowali wyjazd na święta na Teneryfę ale ja wole spędzić je w domu  w świątecznym klimacie niż opalać się na plaży..wiec postanowiłem ze pojadę do Polski i w ogóle nie żałuje mojego wyboru.Czy wam tez ten rok tak szybko zleciał?


Chcielibyście dalsze posty z out fitami? Jeżeli tak to piszcie w komentarzach..

You Might Also Like

25 KOMENTARZY

  1. świetne zdjęcia. też jestem zdania że święta spędzić lepiej z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go spędzam jak co roku z mamą i babcią :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wolę spędzać święta z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hm... no dość szybko ten rok minął :O

    OdpowiedzUsuń
  5. święta świętami, ale na plaży chętnie bym się poopalała :P
    mi rok tak samo zleciał strasznie szybko, dopiero był sylwester, potem Wielkanoc, koniec roku, urodziny, początek roku i już za tydzień święta ... masakra jak ten czas leci !

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcie. :)
    oj tak, święta najlepiej spędza się z rodziną
    taki świąteczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem jak można święta spędzać w ciepłych krajach, nad morzem czy gdzieś :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi strasznie szybko ten rok zleciał.
    Jasne ,że chcielibyśmy :D

    Udanych świąt ( Piszę teraz , bo nie wiem czy będę miała jeszcze czas ) .

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też już zaczynam odliczanie : )

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też tak szybko rok zleciał ;) Tak zrób takie posty !

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No oczywiście, że chcielibyśmy;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wyobrażam sobie świąt po za Polską. Boże narodzenie bez tego całego świątecznego zamieszania, bez choinki, śniegu (choc różnie z nim bywa). Jak dla mnie to jest caly urok tego czasu. Chociaż wyjazd na Teneryfe też brzmi interesująco...
    Ten rok zleciał mi strasznie szybko, nie dociera jeszcze do mnie, że za 6 dni znów WIGILIA.
    Czekam na więcej outfitów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej jak miło mi to usłyszeć, dziękuję Ci bardzo. Oczywiście Twój blog także bardzo mi się podoba i chętnie go odwiedzam jak i czytam ♥. Ja chcę outfity! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog i super styl. Oczywiście obserwuję i zapraszam cię do siebie ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Również czekam na święta. Rok zleciał bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba każdy nie może się doczekac świąt w tym roku, tym bardziej, że z weekendem mamy tyyyle wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja marze,zeby pojechac na swieta do Polski,ale nie pojade :/:/

    OdpowiedzUsuń