czas się...spakować!

17:50

Hej Hej!
No i w końcu nadszedł ten dzień w którym po raz kolejny pakuje moje ciuchy do walizki.Juz jutro zaraz po szkole jadę do Polski!Tak szczerze mówiąc to już zdążyłem się przyzwyczaić do tych wyjazdów i tych długich jazd samochodem a nawet stania w korkach.Ale za każdym razem ogromnie się ciesze..i czuje się jakby nie było mnie wieki w Polsce ^^

Dzisiaj oglądałem prognozę pogody i święta maja być raczej białe!Juz tak dawno nie było u mnie białych świąt..wiec myślę ze chociaż w tym roku będzie chociaż odrobinę śniegu. 

                        I pomyśleć ze kilka tygodni w stecz był jeszcze śnieg..wracaj szybko śniegu :o!

You Might Also Like

24 KOMENTARZY

  1. udanej podróży^^
    u mnie nie ma aktualnie śniegu;<
    świetne zdjęcie^^

    OdpowiedzUsuń
  2. oo znów bedziesz w świdnicy ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę się pakować ;/
    U mnie też dawno nie było białych świąt :(

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że święta będą białe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szerokiej drogi i szczesliwej podrozy

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie święta chyba białe (dolny śląsk)

    OdpowiedzUsuń
  7. szybkiej podróży ;)
    ja mam tylko nadzieję, że święta będą tak delikatnie białe a nie z 3 metrowymi zaspami -,-'

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego wyjazdu :D
    Świetne zdjęcie.

    Nie wiem do jakiego województwa jedziesz ,ale pocieszę Cie ,że u mnie (( warmińsko-mazurskie )) jest pełno śniegu xD

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie również nie ma śniegu -.-
    Udanego wyjazdu :*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. udanej podróży, o tak - oby śnieg wrócił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie ładne zdjęcie <3 udanej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne niebo:) mi też brakuje śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanej podróży :) Ja też czekam na śnieg z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń