geografia

17:09

Cześć!
Dzisiejszy dzień leci mi tak szybko,mimo tego ze wcześnie wstałem..

Część dnia poświęcam dzisiaj na nauce, nadchodzący tydzień będzie naprawdę wyczerpujący jeżeli chodzi o naukę i te sprawy.Czekaja mnie aż trzy sprawdziany w tygodniu miedzy innymi geografia którą na szczęście lubię..a nauka z tego przedmiotu dobrze mi idzie.


Od dzisiaj zostały tylko dwa tygodnie do świąt!W końcu przyda się kilka dni odpoczynku od szkoły..
Dobra ,nie przeciągam i idę dalej się uczyć.. postanowiłem  ze muszę napisać dobra ocenę z tego sprawdzianu!

You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. ja na szczęscie mam już mało nauki w nadchodzących dwóch tygodniach :) powodzenia na sprawdzianach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! ja w przyszłym tyg mam 7 spr :(

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia :)
    ja też lubię geografię ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Geografia ._.
    No już coraz bliżej do świat <3

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lekcja geografii po niemiecku, zabójcze połączenie jak dla mnie :)
    I nie martw się sprawdzianami. Trzy sprawdziany to ja mam tylko w poniedziałek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię geografii...;c
    Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też lubię geografie :) i życzę dobrej oceny ze sprawdzianu!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam nawet lubie geografie. Bywaja trudniejsze przedmioty:d
    Fajny blog. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w uczeniu! Ja tez powinnam zaczac, bo probna matura niedlugo, ale tak mi sie nie chce...
    A geografia obok fizyki to jedyn przedmiot, ktorego w zyciu nie bede potrafila sie nauczyc >.<

    OdpowiedzUsuń
  10. ucz sie ucz ;d

    u mnie znowu próbne testy w srode czwartek piątek masakra

    http://dzelkoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń