grudzień

15:39

Cześć!
Dzisiaj mamy już 2 grudzień a za parę dni mikołajki a później święta!
Juz nie mogę się doczekać.. jeżeli chodzi o święta bo tegoroczne będą dla mnie inne niż poprzednie ale o tym napisze kiedy indziej.
Najbardziej ciesze się z tego ze znowu spędzę je w Polsce z moja najbliższą rodzina,uwielbiam ten świąteczny klimat a prezenty nie  dla mnie najważniejsze.. 





Trochę się tutaj rozpisałem bo do świąt zostały jeszcze trzy tygodnie..teraz pozostało mi czekać tylko na śnieg. 

You Might Also Like

9 KOMENTARZY

  1. fajnie, że już grudzień.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wole grono rodzinne od prezentów

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę spędzać święta w gronie rodziny niż rozpakowywać prezenty :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. święta <3
    lubię je bo można mile spędzić czas z rodziną ;)

    OdpowiedzUsuń