Happy New Year!

12:00

Cześć!
Muszę przyznać że jest jeszcze może za wcześnie na ta notkę ale obawiam sie że póżniej mogę nie mieć czasu żeby tutaj zajrzeć.

365 dni minęły tak szybko!Ten rok był dla mnie dobrym ale także i tym nie dobrym rokiem.Dlaczego nie dobrym nie będę pisał bo szkoda się nad sobą rozżalać ale także właśnie w tym roku zaczeła się moja przygoda z blogiem,która przyniosła mi dużo radości.

Dzisiaj mamy już ostatni dzień starego 2012 Roku i niebawem przywitamu nowy 2013 rok.Muszę wam powiedzieć że ja nigdy nie mam jakiś postanowień na nowy rok albo coś w tym stylu.Co ma przyjść to przyjdzie,myślę tylko że nowy rok będzie miał więcej tych pozytywnych chwil niż tych złych.



(te zdjęcia pochodzą z tego roku,nie miałem jeszcze aparatu więc przepraszam za słabą jakość.)

Życzę wam Szcześliwego Nowego Roku i tego żebyście byli szczęśliwi i zdrowi oraz udanego Sylwestra!

You Might Also Like

23 KOMENTARZY

  1. Szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tobie też szczęśliwego nowego roku. ;D
    oby ten był lepszy niż poprzedni
    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również szczęśliwego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy New Year ! :)
    obserwuj - http://reyfair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego nowego roku ♥ Fajnych zdjęć , miłych wspomnień , wiecznych przyjaciół ♥
    Zapraszam do mnie na nowego posta ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego Sylwka oraz Dobrego Nowego Roku.:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyyy, rok ma 365 dni, nie 356 :PP

    OdpowiedzUsuń