hmm..

20:00

Cześć!
Dzisiejszy dzień spędziłem podobnie jak wczorajszy..
Kiedy przyszedłem do domu odrobiłem zadania domowe i od razu położyłem się spać.. spałem chyba z godzinę.Ostatnio coraz częściej zdarza mi się spać po szkole.Czy wy tez tak robicie?

Przed chwila skończyłem się uczyć na jutrzejszy sprawdzian z geografii.. Myślę ze uda mi się napisać jaka dobra ocenę..Nie mam innego wyjścia ^^

                                                        (dzisiejsze zdjęcie,zrobione kilka minut temu..)

W tym tygodniu postaram się dodać notkę z out fitem.A teraz idę włączyć Tv...jestem wykończony :o!

You Might Also Like

16 KOMENTARZY

  1. sprawdzian na pewno dobrze napiszesz.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie kiedys zdarzylo usnac o godzinie 17 po pracy i spac do 9 dnia nastepnego
    spalabym pewnie dalej jakby nie zaniepokojona mama ktora postanowila mnie obudzic by sie upewnic czy zyje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Codziennie śpię po szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi jakoś nigdy nie zdarzyło się zasnąć po szkole.
    Powodzenia na sprawdzianie i czekam na outfit! ;d

    pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, na pewno dobrze go napiszesz ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jak miło, rzadko trafiam na blogerów o płci męskiej, mile jest takich spotykać :)
    Ja nienawidzę ze szczerego serca geografii, dlatego życzę powodzenia ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na sprawdzianie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na sprawdzianie ;D
    Też tak mam, że po szkole jestem padnięta.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja po szkole jestem strasznie padnięta! fajne zdjęcie. :) masz bardzo fajny sweterek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też czasem po przyjściu ze szkoły muszę się na trochę położyć, zwłaszcza we wtorki kiedy w domu jestem dopiero koło 16 :/
    Ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też bym chciała się tak przespać z godzinkę po szkole. ja wracam o 14 każdego dnia i idę od razu na trening do 18. to dopiero męczarnia! ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeważnie też mi się chce spać ale niestety wątpię czy bym usnął

    OdpowiedzUsuń