konto na Instagram

23:31

Cześć!
Na wstępie przepraszam was za te że wczoraj zostawiłem was bez żadnej notki,ale jak wróciłem ze szkoły zdążyłem tylko zjeść obiad i od razu jechałem do Polski.Droga minęła dobrze,nawet bardzo.Nie obeszło się bez korków ale i tak dojechałem dość szybko.

Parę dni temu zdecydowałem się na założenie konta na Instagram,słyszałem o tym nie wiele ale wiem również że sporo osób to ma a więć ja również postanowiłem założyć sobie konto.A wy macie Instagram?Jeżeli nie to wam polecam!Poniżej dodaje link mojego konta,będzie mi miło jeżeli zaobserwujecie.




OTO MOJE KONTO : CLICK

Dzisiejsza notka miała pojawić sie dużo wcześniej ale przez problemy z Internetem wyszło jak wyszło..Za dwa dni Wigila!Jak u was przygotowania?

You Might Also Like

21 KOMENTARZY

  1. a ja mam totalnie wyjebane na świeta ;c bo nie czuje ich ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. przygotowania pełną parą.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też planuję założyć sobie tam konto ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na swój blog,a na nim między innymi? (szukaj w starszych postach!!!):bardzo dużo zdjęć z GWIAZDAMI,relacje z premier filmowych,na których byłam i brałam w nich udział,relacja z wizyty w studio telewizji DD TVN,outfity,relacja z premiery płyty MADONNY i dużo czystego lifestyle'u :) OBSERWUJ-uruchomiłam niedawno taką opcję! pozdrawiam,Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też myślałam nad założeniem sobie konta ;)

    Oczywiście zapraszam do mnie:
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/
    Oraz do polubienia mojego profilu na facebooku
    http://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998

    OdpowiedzUsuń
  6. może założę sobie tam konto ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że teraz dużo osób zakłada sobie tam konto

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dużo osób zakłada tam konto. ja na razie nie będę zakładac ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi idą świetnie przygotowania :) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super ;)
    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://otiscodzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oo tez mam tam konto ! ;) wesołych świąt i zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Śniegu po pachy
    Smacznej kiełbachy
    Prezentów całą masę
    I wystarczającą kasę
    Do nieba choinki
    I dla całej rodzinki
    Szczęśliwego wskoku
    Do Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  13. mam. tradycyjnie matekmateo :). zaobserwuj ;). wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam tam konta, nawet nie wgłębiałam się w to bardziej xd

    Wesołych świąt ; )

    OdpowiedzUsuń