oświetlony balkon

17:40

Cześć!
Dzisiejszy dzień jest dość zimny, już czuć nadchodząca zimę.Nie wiem jak u was ale u mnie jeszcze nie ma śniegu.Z tego co się dowiedziałem to ma padać dopiero od środy, już nie mogę doczekać się prawdziwej zimy!

Parę dni temu kupiłem w sklepie łańcuch swiatelkowy który rozwiesiłem na moim balkonie.W Niemczech ludzie zaświecają choinki,drzewka itd już od pierwszego adwentu ,który rozpoczął się wczoraj. Poniżej mam dla was  zdjęcie mojego oświetlonego balkonu.



A teraz idę skomentować i poczytać wasze blogi..ostatnio mam w tym trochę zaległości.. 

You Might Also Like

18 KOMENTARZY

  1. Ej, cudne te zdjęcie
    Będę mieszkać z Tb xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na konkurs na moim blogu ;) http://torraperry.blogspot.com/2012/12/firmoo-giveaway.html

    do wygrania okulary jakie sobie wymarzysz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam, kiedy w nocy miasto rozświetlają lampki
    u mnie też nie ma jeszcze śniegu

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie biało i czuć że święta coraz bliżej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie już całkiem sporo śniegu! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Najładniej to musi wyglądać w nocy :)
    u mnie już biało.
    pozdrówka :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jak dla mnie trochę za szybko. Ja gdzieś ubieram w połowie grudnia ;)

    OdpowiedzUsuń