oufit

19:30

Hej Hej!
Dzisiejszy dzień w szkole minął w miarę szybko.Sprawdzian z geografii poszedł mi dobrze ale niestety nie mogę oderwać się od nauki bo w czwartek pisze kolejny sprawdzian na który zaczelem uczyć się już dzisiaj.. Nienawidzę tego pospiechu w szkole przed Świętami,co parę dni pisze sprawdziany o:!

W tym poście chciałem pokazać wam mój dzisiejszy outfit a raczej jego polowe..Bluza którą widzicie jest kupiona w zeszłym roku.Jak się nie mylę to kupiłem ja w C&A.Jest bardzo ciepła idealna na mroźne dni takie jak dzisiejsze..



You Might Also Like

14 KOMENTARZY

  1. Hmm mówisz ,że ciepła ta bluza? faktycznie,wygląda na taką:))fajny outfit:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebista jest ta bluza! ;d
    fajnie że twarz ci widać ._.

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam przed świętami każdego dnia sprawdzian lub kartkówkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. co parę dni, ja mam praktycznie codziennie jakiś sprawdzian. :)
    fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ;P
    powodzenia w nauce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gruba bluza z kaptutej to mój typ na chłodne dni.
    Ale fajna wieża Eiffla w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna bluza :)

    Zapraszam na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/11/giveaway-konkurs.html Do wygrania 25 voucherów na okulary przeciwsłoneczne, korekcyjne lub zerówki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego typu bluzy u chłopaków, to się nazywa styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome post!

    Like your blog. We can follow each other of you want.

    Many kisses,

    Nicole,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń