pierwszy śnieg

17:44

Cześć! 
Dzisiaj rano gdy wychodziłem z domu do szkoły, zauważyłem pierwszy w tym roku śnieg!Lepiej napisze ''śnieżyk'' bo śniegu jest bardzo mało ale ważne ze w ogóle jest.
.

Zaraz po szkole zabrałem się za zadania domowe których na szczęście nie było dużo i wyszedłem do ogrodu porobić zdjęcia pierwszego śniegu.W końcu mam dla was kilka nowych zdjęć, które wyszły moim zdaniem dość ciekawie. Dzisiaj dodam tylko jedne zdjęcie(taki maly przedsmak tego co czeka was jutro) a jutro dodam resztę   


 Ten czas tak szybko leci..pisze juz to chyba 17852 raz ale nie mogę w to uwierzyć ze już za 19 dni jest wigilia.. :o

You Might Also Like

16 KOMENTARZY

  1. fajnie tu, obserwuję ;)
    www.melanchoolia.blogspot.com
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na resztę zdjęć.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. A ja właśnie uwielbiam śnieg :)

      Usuń
  4. w Pozaniu wczoraj spadł 1 śnieg

    OdpowiedzUsuń
  5. To teraz tylko z górki zleci do wigilii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcie fajne, ale śniegu nie lubię ! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. parenaście dni i święta ;d
    może zechciałabyś polubić mój FanPage ?
    http://www.facebook.com/pages/Natalii/135189969967417
    przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjecie, takie artystyczne ;))

    OdpowiedzUsuń