prezent

18:24

Cześć!
Dzisiejszy dzień minął całkiem dobrze jak i szybko.Niestety pogoda nie zbyt dopisuje(czy u was też jest taki silny wiatr?)..ale i tak zaliczam ten dzień do udanych.

W tym poście chciałbym pokazać wam jeden z kilku prezentów jakie dostałem.Właśnie z tego prezentu ucieszyłem sie najbardziej.A więc..kryje sie w nim płyta Ewy Farnej "Cicho".
Ucieszyłem sie z tego prezentu między innymi z tego powodu że od jakiegoś czasu kolekcjonuję płyty i mam ich juz kilka.Drugim powodem jest to że właśnie na tej płycie są moje ulubione piosenki Ewy.



Ma ktoś z was możę ta płytę?A wy co dostaliście pod choinke? Idę teraz włączyć TV a póżniej zabiore się za komentowanie i czytanie waszych blogów.

You Might Also Like

19 KOMENTARZY

  1. ja dostałam sweter, kasę, kubek i słodycze. ja nie mam ani jednej płyty w swoim domu. na tej płycie rzeczywiście są jej najlepsze piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CD i DVD fajny komplecik. Ja dostalam płyte E. Claptona. Też kolekcjonuje płyty, może jestem dziwna ale wtedy mam wrażenie jakby wykonawca śpiewał tylko dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dostałam pieniądze ;) Ja też uwielbiam kolekcjonować płyty, ale raczej nie polskich artystów ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie za to cały dzień pada deszcze ;/
    Zazdroszczę płyty bo jestem wielką fanką Ewy Farny ♥
    A ja dostałam tyle słodyczy że chyba do kolejnych świąt ich nie zjem ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie nawet ciepło, ale chlapa :x
    wesołych :*
    zapraszam do sb :3

    OdpowiedzUsuń
  6. również kolekcjonuję płyty.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie kolekcjonuję , ale może zacznę. Zawsze fajnie mieć swoje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę płytki ;)
    Ja dostałem duuuuużo słodyczy, bluzke i bluze z Housa oraz 200 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja za bardzo nie lubię Ewy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałem kiedyś też wersję podstawową bez DVD, ale sprzedałem ją bo uznałem, że i tak niczym się nie różni oprócz okładki i tym, że brak płyty DVd.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku zostalam zarzucona prezentami. Ciesze sie, ze dotarles do PL caly i zdrowy na swieta :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie za bardzo ją lubię, ale i tak bardzo cieszyła bym się z takiego prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny prezent ja również uwielbiam piosenki z tej płyty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście za nią nie przepadam ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewa ♥
    ja dostałam pod choinkę tylko torbę na laptopa i perfumy, bo resztę otrzymałam w ciągu miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię ją !
    ja dostałam kasiorkę i słodkości :)

    OdpowiedzUsuń