przypadkowe zdjęcia

20:10

Hej Hej!
Dzisiejszy dzień spędziłem dość aktywnie, miedzy innymi wstałem już przed 09:00 i pojechałem do miasta..Nie wiem dlaczego ale w dni wolne od szkoły wstaje mi się rano o wiele wiele lepiej niż w tygodniu. Czy wy tez tak macie?

Dzisiaj mam dla was zwykle zdjęcia które nie zrobiłem z zadnym trudem albo z jakimś konkretnym pomysłem ale mimo tego bardzo mi się podobają. Sa to przypadkowe fotografie z przed kilku dni..




Dzisiejszy dzień był bardzo mroźny!Rano temperatura sięgała -7°C a odczuwało się jakby było -15°C..Czy u was tez jest tak zimno?A możne jeszcze zimniej?!

You Might Also Like

20 KOMENTARZY

  1. Świetne zdjęcia :)
    Ja całą sobotę spędziłam w łóżeczku oglądając filmy ^^ W weekend zazwyczaj wstaję o 15-16 ;d
    Dziękuję za komentarz na blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Może lepiej wstaje ci się dlatego, bo nie lubisz kiedy ktoś ci coś narzuca.
    Pierwsze zdjęcie znakomite. A dwa pozostałe klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. też tak mam, że w sobotę i niedzielę wstaję po 8.00xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wstałam dzis kolo 8.00 a miałam nadzieję że sie odespie za caly tydzień. Chociaż jak wstaje później to mam wyrzuty sumienia że marnuję sobote, bo pół dnia mam juz z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak samo ;D
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też się wstaje lepiej w tygodni niż w dni szkolne :)
    świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie było rano -8. ziiiimno :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia na prawdę mi się podobają! Ciekawy blog ale to tak btw.

    www.makefashioneasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są te zdjęcia :) Obserwuję i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie też jest strasznie zimno ;/
    świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne są te "przypadkowe zdjęcia" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze zdjęcie dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobre zdjęcia :D
    u mnie w dzień -14°C ;CC
    Ja też czuję się lepiej, jak wstaję wcześniej w weekend ;)

    OdpowiedzUsuń